vrijdag 26 maart 2010

Piet afgerost


In afwachting van het verslag van het vierde tegen WSV 1 (4,5-3,5 winst!) nu al een paar partijen van die match! Natuurlijk van snelpublicist Wim Mulder. Deze partij stond een uur na afloop al op de RSB site geloof ik. Zou ik ook doen als je Piet op deze manier hebt afgerost. Jammer dat Wim een nog fraaier einde miste met 24.Txb7!. En nu ga ik dat 2.d3 maar eens bekijken, want 2.c3 heeft zijn langste tijd gehad.
Klik op tabblad boven het bordje om een andere partij te kiezen, de overwinningen van Sascha en Andre!

Peter Kemner

7 opmerkingen:

Sascha zei

3,5 - 4,5 voor CE4!!

Sascha matchwinner

PeterK zei

Netjes Sascha! Heb jij nog iemand afgerost?

Sascha zei

Ik moest tegen philipse..

Een bizarre partij, ik zal hem naar je toesturen.. En een hele mooie mat gevlochten..

André Coenen zei

Overwinningen waren er ook voor Erik v/d Berg en André Coenen.
Carel verloren en de rest remise.

Sascha zei

De schaakpartij is gestuurd naar de redactie :)

PeterK zei

Niet dat ik er ook maar iets van snap, maar de partij van Sascha staat er bij nu!

PeterK zei

En ook de partij van Andre Coenen staat er nu bij! Dank.