woensdag 19 augustus 2009

Verslag van het Jubileum Zurich Open

Na een paar weken zomervakantie had ons gezin een probleem. We wilden nog graag op vakantie en Jan en ik wilden nog een schaaktoernooi spelen.Wat doe je dan. Juist! We gingen met het hele gezin gewoon een weekje naar Zurich(Zwitserland). Jan en ik konden dan in het sterk bezette Zurich open spelen,en in de omgeving was genoeg recreatie voor de rest van het gezin. Helaas moest mijn vader doordeweeks werken. We logeerden in het Crazy-Cow Hotel op een half uurtje lopen van de speelzaal; het Kongresshaus van Zurich. De locatie was prachtig gelegen aan het meer van Zurich…..

Lees dit verslag van Julian verder op onze jeugdsite!

12 opmerkingen:

Adri zei

Proficiat jongens, dat jullie ambitie hebben spreekt voor zich gelet op de resultaten in Zurich.
Maar ik bespeur toch ook enige terleurstelling dat het ergens mis is gegaan in paar partijen.
Niet getreurt, jullie komen gewoon sterker uit de strijd en mocht het 1e team kampioen worden dan weten we dat jullie daar een belangrijke bijdrage aan hebben geleverd.

Adri zei

Peter, zou je mijn reactie op de jeugdsite willen plaatsen. ik dacht dat reacties automatisch naar de jeugdsite gingen. Sorry voor dit ongemak.

Julian zei

in Brasschaat gaat het goed met de CE`ers:Michel 1.5 uit 4,Marco 3.5 uit 4(remise tegen een IM),Filip 3 uit 4,Nancy 2 uit 4,Gerard 3 uit 4.Ga zo door!

PeterK zei

Mooie prestaties jongens, klasse! Krijgen we ook nog wat partijen of fragmenten (als je je openingen niet wilt verraden) te zien? Stuur ze naar info@charloiseuropoort.nl en ik zet ze erbij met zo'n Silverlight bordje.

Julian zei

Ik zal zo snel mogelijk een paar partijen/fragmenten opsturen.

Julian zei

Is het mogelijk om het clubblad per e-mail toegestuurd te krijgen?

Ton zei

Goede vraag, Julian! Aangezien ik aan het eind van het seizoen niet meer in de gelegenheid ben geweest om op de club te komen, zit ik nu toch ook wel met smart te wachten op ons prachtige clubblad!

PeterK zei

Het probleem met het clubblad is heel simpel: door computerperikelen (ik ben o.a. overgegaan naar Windows 7) is het nog niet afgemaakt. De versie die gedrukt is is wel beschikbaar in PDF, maar er is met o.a. Filip afgesproken om een artikel van hem dat niet meer geplaatst kon worden in de gedrukte versie toe te voegen aan de digitale versie. Dat artikel van Filip was al eens uitgesteld en dus zou het lullig zijn om nu een digitale versie te publiceren waar weer niet zijn artikel in staat. Mensen die echter per se daar niet op willen wachten kunnen gerust de gedrukte versie krijgen per email.

Carel zei

Er zijn nog genoeg Triomfators over, dus gewoon naar de ALV komen en ze liggen voor je klaar. Als alternatief kun je ook een keer bij de PK RSB langskomen. In ruil voor een leuk rondeverslagje voor onze site kom je dan in aanmerking voor zo'n mooi nieuw exemplaar van ons onvolprezen clubblad.

Si Tumbuk zei

Bij nader inzien is mijn artikel geheim...teveel technische informatie...

Miscchien straks verkrijgbaar op de zwarte markt!

PeterK zei

Ik ben de enige die het artikel kent. Tegen mij hoef je in ieder geval geen tweekamp te spelen :-)

Si Tumbuk zei

Ik versla je met links!