maandag 26 oktober 2009

Indeling groep 3 vrijdag a.s.

Ik ga niet nog meer reclame maken voor groep 3, omdat anders de rest van de vereniging begint te zeiken dat ik niet objectief ben. Ze zijn gewoon jaloers.

Gewoon de indeling laten zien en de rest doet het vanzelf.

Leopold-Gerritse
De Joode-Van Baren
Jumelet-Smits
Bloedel-vd Wetering
Boer reserve

Ik ben deze hele week op congres, dus niet telefonisch bereikbaar. Mochten er toch redenen zijn om af te zeggen, probeer dan even te mailen; ik zal dan kijken wat ik nog kan doen. Kijk in ieder geval vrijdag overdag nog even op de website of er wijzigingen zijn. In het ergste geval valt er een partij uit, al blijft Gerrit hopelijk staande bij (zijn tegenstander moet dan wél rekenen op een nederlaag).

3 opmerkingen:

Adri zei

Filip, dat is juist heel goed want hoe meer reclame voor groep 3 des te beter wordt de rest.

Si Tumbuk zei

Ondanks het feit dat ik in San Diego zit, zie ik dankzij Twitter al de uitslag van CE 4. Jammer, jongens.......
CE 1 en CE 2 alvast heel veel succes toegewenst!

Si Tumbuk zei

Jonhgens, ik begrijp even helemaal niets van die twitterberichten van jullie. Het is nu 9.45 lokale tijd in San Diego en ik ben tijdens de pauze heel even komen kijken hoe het er voor staat op het moment.
Eeerst zie ik een bericht dat CE 2 heeft gewonnen en nadien lees ik dat Leer zegt dat het 4-4 is geworden of gaat worden. Heeft de opmerking van Leer dan betrekking op CE 1? Ik neem aan van wel; mijn reconstructie is dat CE 2 een uur eerder is begonnen dan CE 1 en dat de spelers van CE 2 na hun overwinning (Jaap stond erg goed en zonder zijn partij meegerekend kom ik al op een aantal van 4 bordpunten) naar Den Haag zijn gegaan en dat de twitterberichten die nu nog verschijnen alle betrekking hebben op CE 1.
Een mooi mediaum, dat twitter, maar het bewijst eens temeer hoe waardevol het kan zijn als men exact is in zijn berichtgeving. Zoals de berichten nu zijn, blijft er veel ruimte over voor giswerk! Heb alsjeblieft een beetje medelijden met een arme clubgenoot in San Diego!