vrijdag 27 april 2012

Passagecup 27 april 2012

Het is voor mij niet geheel duidelijk wie nu wel en wie nu niet komt. Ik heb ook geen tijd gehad om iedereen te bellen. Ik heb een indeling gemaakt op de personen die ik wel verwacht. Omdat ik zelf later ben zal Gerrit Boer de indeling om 20.00 uur zoveel nodig aanvullen of aanpassen.

Voorlopige indeling:

Peter van Soest - Piet Verheij
Rinus van de Wetering - Arjen Kouwenhoven
Hans van Calmthout - Lendert den Ouden
Michiel Gerritse - Eduard Smits
Tjerk Tinga - Henk van de Velden
Gerrit Boer - Peter de Joode

Veel plezier.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik mij niet opgeef, ben ik er niet Ruud.

Mvg.
Lendert

Peter dJ zei

Ruud, maak het je gemakkelijk: niet meer van te voren indelen/aanmelden. Ter plekke om 8 uur kijken, wie een partij voor de Passage Cup wil spelen en dan indelen. Bij de Passage Cup gaat het allemaal wat vrijmoediger aan toe dan bij "echte" interne kompetities.

Arjan zei

Ik wil vanavond wel een partijtje spelen.

JCA zei

Peter van Soest - Piet Verheij 0-1
Arjen Kouwenhoven - Adri Jumelet 1-0
Michiel Gerritse - Eduard Smits 0-1
Tjerk Tinga - Henk van de Velden 1-0
Gerrit Boer - Peter de Joode 0-1
Kevin Nguyen - Arjan vd Leij 0-1

Nog anderen?

Peter dJ zei

Ik mis de uitslag van de partij Boog in 't Hout....

JCA zei

Oeps, ik dacht dat dat groep 3 was. Boog - In 't Hout 1-0