zondag 1 april 2012

Gehavend derde kan geen vuist maken

Met maar liefst 4 invallers konden we geen positief resultaat verwachten tegen een gemotiveerd ZSC-Saende 2 en dit kwam er dan ook niet, met de 3-5 nederlaag werd de schade nog enigszins beperkt.

Lichtpunten deze ronde waren Filip die gewoon weer erg sterk speelde en liet zien dat tempi toch wel erg belangrijk zijn. En inmiddels supersub Eduard, die toen zijn tegenstander het wat onnauwkeurig deed hem niet meer uit de wurggreep liet ontsnappen. Verder nog 2 remises van Hans die wel erg benauwd was en een iets minder benauwde van ondergetekende.

Verder was het enkel kommer en kwel min of meer af gedwongen door gewoon sterk spelende Saende spelers.

Dank aan alle invallers Eduard, Adrie (aan bord 2!!), die een goede partij speelde maar uiteindelijk niet tegen het elo geweld wist op te boksen. Hulde!! Mensen binnen de vereniging zouden een voorbeeld aan hem kunnen nemen voor zijn inzet. En natuurlijk ook Angelique en Cees die op het laatste moment bereid waren in te vallen.

Lendert (TL CE 3)

Bekijk foto's van de wedstrijd gemaakt door Marcel Dirks.
Bekijk een video-impressie door Hans van Calmthout.

1 opmerking:

Adri zei

De winstkansen waren voor mij groter dan verlies echter door gebrek aan doortastendheid heb ik de partij uit handen gegeven. Het ratingverschil was in deze partij niet te merken. Vlak voor de 1e tijdscontrole overzag ik onder tijdsdruk een indirecte penning en dat betekende einde verhaal. Hoe het ook zij ik trek er in elk geval leerring uit. Mijn waardering voor de teamcaptain om mij deze ervaring te laten opdoen.