donderdag 25 februari 2010

Peter de Joode groepsleider groep 3 vanaf volgend jaar

Mijn oproep van eerder deze week heeft reeds tot enkele positieve reacties geleid, warvoor mijn dank! Nadat André Coenen zich beschikbaar stelde als groepsleider van groep 4 (per direkt), heeft nu ook Peter de Joode zich beschikbaar gesteld als groepsleider van groep 3. Communicatie verloopt daarom in groep 3 per mail en per SMS en wie niet kan mailen of SMS'en zal mij kunnen bellen (begin volgend seizoen volgt een uitdraai). Verder is er nog een belangstellende (die misschien nog even anoniem wil blijven) die een inspanning wil leveren volgend jaar.
Mijn dank voor de reacties; ik ben er zeer positief over! Andere reakties zijn uiteraard nog welkom; het zou kunnen dat er naast mij nog anderen zijn die afgelost willen worden (na een jaar is het vaak plezierig om de estafettestok over te dragen) en bovendien is er nog genoeg werk te doen!
Het gaat goed met de club: we groeien in ledental, er zijn tal van activiteiten, de speelzaal zit vol en we maken een sportieve explosie door. Maar dit signaal van de leden dat er voldoende animo is om in welke vorm dan ook in bestuurlijk opzicht bij te dragen, is een definitief teken dat het wel goed zit met de toekomst van CE. Het is belangrijk en het doet me zeer veel plezier!

Geen opmerkingen: