zaterdag 27 februari 2010

23 april clubkampioenschap Snelschaken voor teams!

Op vrijdag 23 april a.s. moeten we onze titel van het clubkampioenschap snelschaken verdedigen. Dit keer organiseert schaakvereniging Sliedrecht dit altijd gezellige evenement. Met Herman heb ik afgesproken dat ik de samenstelling van de KNSB/promotieklasse teams voor mijn rekening zal nemen. Daarom hierbij de oproep aan de spelers van het eerste, tweede en derde team zich even bij mij te melden mocht je mee willen doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Voorkeuren voor teams mogen best doorgegeven worden, maar in principe willen we 1 top team formeren en (minimaal) 2 gelijkwaardige teams daaronder.

De samenstelling van de andere teams neemt Herman voor zijn rekening.

Als je mee wilt doen, mail mij dan even voor woensdag a.s.: familiekamerman@ampass.nl

Gijsbert

Geen opmerkingen: