donderdag 4 februari 2010

INDELING GROEP 2 MAANDEN VOOR ONZE VERJAARDAG

Als indelingsdeskundige ben ik totaal in de war en nog eens in de war. Vanavond op internet verloren van Frank Hendriksma... "Do I need to say more?"

Gelukkig is de nieuwe ratinglijst uit. Hierdoor kan Hans van Calmthout opnieuw de TPR's uitrekenen voor onze groep.

Voor mij is het ietwat onduidelijk welke KNSB-spelers nu automatisch vrij zijn. Daarom een indeling op het aantal gespeelde partijen.

Angelique Osinga - Ruud van Hooff
Robin Lecomte - Jesus Canedo
Piet Verheij - Michael van der Waal
Filip Borst -Lendert van den Ouden
Cees van Oosterom kan voor de passagecup spelen.

3 opmerkingen:

Si Tumbuk zei

Hoi John,

Verliezen van Henkriksma is niet erg. Zolang jij maar niet verlest van Herman van Malde.......
Zelf had ik mij niet afgemeld voor de interne, met name omdat ik vond dat ik gezien het aantal gespeelde partijen beschikbaar moest blijven voor de interne en zelfs al heb ik iderdaad persoonlijke voorkeur voor een vrije avond voorafgaand aan de externe.
Het komt me dus goed uit dat ik niet ben ingedeeld, maar ik ben wél beschikbaar voor het geval dat je me om competitietechnische redenen toch wilt indelen (volgende week ben ik namelijk ook weer afwezig wegens werkdiner. Ik kom sowieso op de club om de passagecup in te delen. Ik hoor het wel.

Sophia zei

Ik speel vrijdagavond liever niet.
Dus ik ben niet beschikbaar.

Anoniem zei

Ik van vdLaar verloren .. ik weet nergens van ... Maar je krijgt kans op revanche .. eens :)

frank (h)