maandag 8 februari 2010

Het is nog veel erger dan hier is beschreven.

Ik kreeg donderdag een mailtje van mijn a.s. chauffeur die mij vroeg waar ik ook weer woonde. Ik antwoordde, dat hij mij om 12.00 uur moest afhalen voor de ingang van het Sint Franciscus Gasthuis. Deze mail kwam leeg, dus zonder boodschap bij de chauffeur aan.

Hij reageerde daar niet op, maar belde in plaats daarvan zaterdagochtend. Dat deed hij naar een telefoonnummer dat ik al in geen veertien jaar meer heb. Hij kreeg dus geen contact. Toen reed hij naar mijn huis en trof daar niemand aan. Mijn vrouw in het ziekenhuis en ik op ziekenbezoek.

Om 12 uur dus niemand bij het SFG om mij op te halen. In arren moede nam ik de tram naar het CS en de trein naar Dordrecht waar ik om precies 13.00 uur aankwam. Ik zoek de taxistandplaats, vraag aan een voorbijganger waar die is en die zegt: "Hier, maar hier staat nooit een taxi." Ik: "Weet u waar de Anna van Saksenstraat is (waar we moesten spelen.)? Hij: "Ja, goed tien minuten lopen. Loopt u maar mee, want ik moet ook die kant uit."

Hij zette er flink de pas in en min of meer buiten adem kom ik zo tussen tien en vijf voor half twee de speelzaal binnen. Ik heb het gehaald!

Hoor ik dat John v.d. Laar voor mij is ingevallen. Ik zal maar niet herhalen hoe ik heb gereageerd.

Jaap.

3 opmerkingen:

PeterK zei

Teamleider dient altijd de uitnodiging te voorzien van zijn 06-nummer en zelf de (goede) tel. nummers van zijn spelers in zijn telefoon te hebben, wat kan er dan nog fout gaan?

Si Tumbuk zei

Jongens, ik stel voor dat we deze discussie niet via internet voeren.

PeterK zei

Ik zie geen discussie? Lijkt me goede tip die ik geef en voorkomt toekomstige problemen als deze.