woensdag 24 februari 2010

Wedstrijdleider interne zoekt assistentie!

Gaarne zou ik iedereen willen prikkelen om nu alvast na te denken over de vraag wie zich komend seizoen beschikbaar wil stellen als groepsleider. Het is onvermijdelijk dat deze vraag tijdens de komende ALV aan de orde komt!
Ik ben genoodzaakt meer te delegeren dan voorheen, dus ook het groepsleiderschap van groep 3 en de passagecup dienen volgend jaar door anderen te geschieden (ik dacht aan het begin van het seizoen: ik geef nog één keer het goede voorbeeld, maar inmiddels weet ik zeker dat de behoefte aan assistentie zeer dringend is). Tevens wordt gezocht naar iemand die de indeling van het zomertoernooi van 2011 wil doen (2010 mag trouwens ook, al heb ik deze nog in mijn eigen agenda gepland).

Nogmaals: denk er nu alvast over na!

6 opmerkingen:

Si Tumbuk zei

De eerste reactie voor het groepsleiderschap voor groep 3 is reeds binnen, dus de vacature is zonder tegenbericht i.p. opgevuld, tenzij de gegunde bedenktijd een andere uitkomst oplevert. Nader bericht volgt.

Si Tumbuk zei

De tweede reactie voor assistentie met de andere hierbovengenoemde aktiviteit is binnen, dus er komt schot in. Dank voor de snelle reacties!

Anoniem zei

pooltje maken ?

Anoniem zei

ik zet in op Adri Jumelet !!!

Adri zei

Wel anoniem, Dat is een heel groot risico want dat is zo ongeveer gelijk als bankroet.

Carel zei

In dat geval komt Adri ook in aanmerking voor penningmeester...