zondag 28 februari 2010

Jubileum wedstrijd 25 – 4 -1987

Dit is een foto uit de oude doos.  Het team Charlois 1969 speelde tegen Charlois Europoort 1987 het werd 4,5  -5,5 herkent u de spelers?

c e 2

In 2012 hebben we een nieuw jubileum misschien spelen we dan een gesloten meestertoernooi en zijn er allerlei andere activiteiten. De jubileumwedstrijd op de foto was in ieder geval  erg geslaagd te noemen. Uw voorzitter geeft een fles wijn aan degene die voor volgende week vrijdag hem de beste oplossing geeft. Bij gelijk eindigen heeft  de snelste gewonnen ( eerste goede inzender )

c.dewit7@upcmail.nl

Cor

14 opmerkingen:

Sascha zei

Ik herken 2 spelers maar haha..

Cor de Wit, 4e van rechts staand en Jan Bakker 2e van links staand

maar ik ben ook pas sinds een aantal jaren een CE-er

Peter dJ zei

Net als Sascha herken ik 2 spelers, of beter gezegd 1 speler en een arbiter (?):

Frans Bottenberg, 3e van rechts staand (dus naast Cor de Wit) en Arthur Schuering, 2e van rechts staand.

Maar ja, ik ben ook maar kort lid van CE.

Peter dJ zei

Oh, Frans Koevermans natuurlijk, zittend 4e van rechts

Anoniem zei

Cor van Wijgerden,2e van rechts?
Gijsbert

Anoniem zei

Ron Landsbergen, staande geheel rechts. Kaitjen.

Ruud Kok zei

Ik ben natuurlijk nog niet zo lang lid. En dankzij Sascha herkende ik Cor de Wit.

En daardoor denk ik dat op de achterste rij in het midden Peter Kemner staat. (Tussen Peter en Cor staat een mij vooralsnog onbekend manspersoon met baard en snor).

Naast Peter staat Michel de Wit.

In het midden staat wijlen Hennie Vijgeboom. Ik heb de man nooit gekend, noch gezien, maar ik herken hem van zijn foto uit zijn in memorium.

Links voor zit wijlen Frank Koevermans. En ik meen dat achter hem Jaap Staal staat (tegen het raam).

Achteraan links meen ik de trekken van Dick de Wit te herkennen. (Hij moet er toch ook op staan).

Naast Dick staan vijf mannen in de vorm van een vijf op een dobbelsteen. De middelste man daarvan kijkt wat naar beneden. Deze persoon lijkt mij John Leer te zijn.

Peter dJ zei

Gijsbert,

Cor van Wijgerden: da's toch 2e van LINKS (zittend) ?

Anoniem zei

Ton den ouden, Joop Kunnen, Frans Koevermans, Kok & Kees van Drunen, Michel de Wit, Dick de Wit, Johan Quist?, Cor de Wit, Henny Vijgeboom, Menno Ploeger, Rob vd Lee?,

Anoniem zei

Wie is die man staand rechts?

Anoniem zei

Oh , ron Lansbergen, dus...

Anoniem zei

Dick de Wit (staand uiterst links), Naast hem Johan Quist, Henk vd Velde, Michel de Wit, Kees van Drunen, Jan Vosselman, Cor de Wit, Die weet ik niet, Arhur Schuring, Lansbergen, uiterst links weet ik niet (Leo Hofland), Jan Bakker, Menno Ploeger, die lijkt van Henny Vijgeboom weet ik niet, Cock van de Drunen. Onderaan herken ik Leo den Ouden, Frans Koevermans en Joop Kunnen. Dus herken er 5 niet.

Anoniem zei

en een vergeten natuurlijk ... Hora Vlam (is die naast hem toevallig John Riksen).

Anoniem zei

Leuk deze oude foto. Ik denk dat ik van de achterste rij vrijwel iedereen herken.

Helemaal links achteraan Dick de Wit, daarnaast Johan Quist, de man die naar beneden kijkt Hora Vlam, daarnaast met snorretje Henk van de Velden, met het witte overhemd wijlen Leo Kerkhof, dan Michel de Wit, daarvoor staand met bloemen Henny Vijgeboom, met bril en snor Kees van Drunen, dan Jan Vosselmans, Cor de Wit, Frans Bottenberg, Arthur Schuering en de man staand uiterst rechts ken ik niet maar is blijkbaar Ron Landsbergen.

Harold van Dijk

Anoniem zei

Zittend: Leo Kerkhoff, Ton den Ouden, Frans Koevermans, Joop Kunnen, Piet van der Schee, Piet Baris.
2e rij: M.R. Pitlo(??), Jan Bakker, Menno Ploeger, ? , Henny Vijgeboom, Cock van Drunen (?), ?.
3e rij: ?, ?, Hora Vlam, ?, ?, Cees van Drunen, Jan Vosselman, Cor de Wit, Arthur Schuering, Ron Landsbergen.
De foto toont de spelers van 1969 en 1987, met hun teamleiders. Van 1969 ontbreken Cor van Wijgerden en Ab van Ommen, waarom weet ik niet. Ook ikzelf ben er niet bij: ik was voorzitter van de jubileumcommissie en moest me beschikbaar houden voor eventualiteiten. Piet van der Schee viel voor me in.
Ook Henny Vijgeboom was een invaller. Teamleider van 1969 was Wim Rijkee, maar die was overleden en toen nam de teamleider van het kampioensteam van 1973 zijn plaats in. Cock van Drunen was teamleider van het team van 1987.

Jaap Staal.