woensdag 24 februari 2010

Indeling groep 3 vrijdag a.s.

De spanning in groep 3 blijft onveranderd. Helaas vond de partij De Joode-Zoetemeijer geen doorgang en staat er een reglementaire nul achter de naam van Theo, maar ik houd nog een slagje om de arm omdat ik wél nog de mondelinge toedracht van Theo wil horen (er zouden verzachtende omstandigheden kunnen zijn). Vrijdag gaat de leukste groep van de club verder met in principe de volgende indeling:

Van Baren-Jumelet!
Smits-Gerritse!!
Zoetemeijer-vd Wetering!!!
De Joode-Boer!!!!
Bloedel reserve

Need I say more?

1 opmerking:

Adri zei

Sorry Si(r) Tumbuk, dat ik je voor de voeten loop maar aangezien JCA de uitslagen voor zijn groep direct op de site heeft gezet, dacht ik kom laat ik het ook maar doen.Per slot van rekening is het maar 3 min. werk. Het neerzetten van de uitslagen van groep 3 duren m.i. meestal vrij lang. Nou daar gaat ie dan: Zoetemeijer-v/d Wetering 1/2-1/2, Smits-Gerritse 1-0,De Joode-Boer 1-0, Van Baren-Jumelet 1/2-1/2