donderdag 15 april 2010

Indeling groep 3 vrijdag a.s.

Nu het einde van het seizoen nadert, wordt het steeds moeilijker om in te delen. Door afzeggingen heb ik voor Leopold en Gerritse geen tegenstander.

Jumelet en vd Wetering speelden verleden week remise tegen elkaar en beiden lijken nu zo goed als veilig. Een salonremise was het allerminst; ik heb de indstelling gezien en ik kan u garanderen dat remise de terechte uitslag was.

Wat blijft er nu over? In ieder geval een enerverende avond in aantocht met twee toppers die voor het kampieonschap gaan. Peter moet dan echter Frans bestrijden die nog voor lijfsbehoud gaat. Theo moet tegen de weer helemaal terug zijde Gerrit, die maximaal moet presteren om een promotieplek te bemachtigen. En ten slotte Eduard die zijn promotieplek moet verdedigen, maar wél tegen de sterke Rinus moet.

De Joode-Bloedel
Zoetemeijer-Boer
Smits-vd Wetering

3 opmerkingen:

Adri zei

Nou remise was het allerminst door een enorme verstandsverbijstering had ik een eenvoudige winst op de 29e zet. Ik had het van te voeren
uitgerekend met een torenoffer en in Fritz klopte het als een bus.
29 Dxg6+ en het punt kon ik mijn zak steken. Waarom 29 Lxe6????
Ik weet het echt niet. ik ben ten einde raad. Volgens mij zit mijn linker hersenkwab rechts en de rechterkwab links. Helaas is mijn dakpan niet demontabel om datzelf weer normaal te krijgen.
Het zij zo.

Si Tumbuk zei

Adri, het goede nieuws is in dat geval dat je bljikbaar twee hersenhelften hebt! Dat kan niet iedere CE'er je nazeggen.
Maar serieus: ik heb alleen de eindstelling gezien en die was volgens mij echt remise (Rinus 2 torens waarmee hij alles kon dekken, maar niets serieus kon uitrichten; Adri daartegenover een dame).

Adri zei

Filip, inderdaad je hebt gelijk.
maar dan was er al een aantal zetten verder gespeeld.