donderdag 8 april 2010

Indeling groep 3 vrijdag a.s.

Nu het einde van het seizoen nadert, wordt het steeds moeilijker om in te delen. Voor Gerritse en Bloedel heb ik geen partij. Wél neem ik aan dat er flink gespeeld gaat worden in de Passagecup; ook in groep 2 zijn er enkele spelers die niet ingedeeld konden worden voor de interne.

De Joode-Boer
Jumelet-vd Wetering

Verder hebben de uitslagen van verleden week mij nog niet bereikt; deze zullen worden evrwerkt zodra ik meer weet (ik hoor ze ongetwijfeld morgenavond op de club).

4 opmerkingen:

Peter dJ zei

Filip,

Ik heb al 2x tegen Gerrit Boer gespeeld.....

Gerrit Boer zei

Filip, en ik heb -aansluitend op de reactie van Peter- al twee keer tegen Peter gespeeld.
En je hebt bepaald een zekere onzorgvuldigheid in het lezen van je electronische post. Op vrijdagavond 2 april, om 23:37 uur heb ik je de uitslagen gemeld. Ik overweeg sterk voortaan de berichten per gewone post te versturen, of misschien wel per postduif.

Gerrit Boer zei

Ik dacht nog even na over je indeling voor vrijdagavond, en denk die inmiddels begrepen te hebben: je wilt me gewoon een herkansing geven tegen Peter de Joode na mijn verlies tegen hem in de tweede partij. Het kostte me wel moeite om tot deze verklaring te komen, maar net als bij het schaken moet je er soms echt moeite voor doen.

PeterK zei

Gerrit, gezien de problemen bij mijn bedrijf wil ik je hierbij aanmoedigen je voornemen uit te voeren en mij voortaan de uitslagen per reguliere post toe te zenden!