donderdag 7 april 2011

Natuurlijk een groep 1 partij a.s. vrijdag ( Sascha - Gijsbert )

Wel een groot schaakfeest op de zaterdag. Kom dat zien kom dat zien. Het zou mooi zijn als er veel steun is van onze supporters. Dat kan net het verschil maken.

Ik hoorde dat Anand verloren heeft van een 10 jarig jongetje in een gewone partij. Dat wordt vast een hele grote. Leuk om mee te maken. Zo’n wedstrijd waar een jeugdtalent mooie dingen laat zien kunnen we zaterdag ook verwachten. 3 teams met jeugd.

Woensdagavond speelt zich trouwens de ontknoping van de promotieklasse af. Bij ons thuis. Kom kijken.

!5 april hebben we Loek van Wely voor een avond schaakentertainment. Er volgen nog meer berichten. Houdt de avond vrij in uw agenda en bedenk wie u van uw schaakvrienden mee wil nemen.

Veel schaakplezier.

 

Cor

11 opmerkingen:

Sascha zei

Ik ben wel beschikbaar voor een passagecup, graag voor 17:00 uitsluitsel, anders kom ik voor jan pannekoek.

JCA zei

Van wie wil je uitsluitsel? Van de mensen die misschien komen? Moet nu iemand iedereen gaan bellen? Hoe zie je dat voor je?
Bel Piet Verheij of Sophia Thoma even, spreek met ze af en regel een partij... Dat lijkt mij de kortste en meest efficiente manier om een partij te krijgen.
Of vraag hier op de site of iemand bereid is een partij te spelen!
Met vriendelijke groet,
John van de Laar

Sascha zei

Gewoon, iemand die ook reageert op de oproep of nog iemand die voor de passagecup wilt spelen, als degene de boodschap in de oproep hebt begrepen.

In het begin van het seizoen kwam het nog op de site wie er voor de passagecup wilde spelen, maar dat is ook weggeebt..

Goede initiatieven derhalve..

Dus hierbij het verzoek: Wil kan er wil in de passagecup spelen..

Ik stel mij beschikbaar.. Jij ook JCA? dan kunnen wij weer een potje spelen.. Ik kan helaas pas komen rond de klok van 20:15, al probeer ik wel eerder te zijn (met snelheidsovertredingen)

JCA zei

Groep 2 heeft vanavond twee partijen, waarbij ik ook speel.
In groep 2 zouden voldoende gegadigden moeten zijn...

Anoniem zei

Ik had best interne willen spelen vanavond, en ik moet nog tegen Sascha. We kunnen ook voor de passagecup spelen en elke andere uitslag dan remise laten we ook meetellen voor de interne :)
Gijsbert

Sascha zei

Een interne competitiewedstrijd kan toch Gijsbert, en remise is het alleen als nog de koningen over zijn. Dit seizoen nog geen remise gespeeld in de interne en dat wil ik ook zo houden :)

JCA zei

Dat is dan 40 euro voor het bij elkaar brengen van vraag en aanbod...

Anoniem zei

oke, dan spelen we vanavond! Weet iemand de kleurverdeling?
John: je krijgt een biertje vanavond!
Gijsbert

Sascha zei

Ik heb wit Gijsbert als ik heb goed heb, dus geen Lg5

Anoniem zei

Sascha heeft wit tegen Gijsbert

Cor

Harm zei

En het tienjarig jongetje was in een simultaan..Maar dat natuurlijk geheeld terzijde..