maandag 25 april 2011

Groep 3

Wegens problemen van mijn PC met internet en mijn afwezigheid tijdens het Paasweekend schrijf ik nu pas iets over Groep 3. De partij Tjerk Tinga - Peter de Joode is in remise geeindigd. Het was Peter weer niet gelukt om zijn zwarte, betere stelling te verzilveren. Het lijkt zijn zwakke punt te zijn. De tegenstander lijkt echt (vrij) meteen overrompeld te moeten worden, als Peter een punt wil scoren. Anders kan hij het wel vergeten.

Daarmee hebben Jan Hendrik Leopold, Tjerk Tinga en Peter de Joode allen 8 uit 14 gescoord. Goed voor de 3e, 4e en 5e plaats. Maar wie op welke plaats....

Daarnaast is een "complicatie" afgelopen vrijdag opgetreden. Dat wil ik eerst met betrokkenen afwikkelen, voordat ik de nieuwe tussenstand vrij geef om eventuele verwarring/irritaties te voorkomen.

Zodra ik een bepaald uitsluitsel heb gekregen, kom ik hier alsnog op terug.

Peter dJ

Geen opmerkingen: