zaterdag 26 maart 2011

Groep 3

Gisteravond wist Adri Jumelet nog een punt aan zijn totaalscore toe te voegen. Daar moest Henk van der Velden aan geloven (door vlag gegaan in een mindere stelling).

Daarmee neemt hij de koppositie van Groep 3 van Gerrit Boer weer over. Ook is zijn promotie nu een feit geworden. Vorig week eigenlijk al, maar dat was nog een beetje onzeker (zie hieronder). Voor de ongedeelde kampioenschap moet hij nog minstens 1 remise maken.

Prompt vroeg Adri me via mail, hoe het zit met het eindigen op gelijk aantal punten: gaat de onderlinge score dan doorslag geven, of de SB-score ? Eerlijk gezegd weet ik het niet. Dat moet ik navragen. Maar laten we realistisch zijn: met zijn huidige vorm moet het raar lopen, als Adri straks 0 punten uit 2 overgebleven partijen zal behalen. Maar ja, hij is ook een mens van vlees en bloed (en zweet).....

Volgens mij bekende gegevens is op 1 april geen indeling voor Groep 3 mogelijk.... Het is aan je om mij wel of niet geloven, wegens "1 april".

Peter dJ

Geen opmerkingen: