woensdag 10 november 2010

Gewoon Hardop Lezen

Groep 2 als Haags Bakkie.
Zoals iedeâhrein in duh stand kan zien: duh gedegradeiâhrden van vôhig jâh staan nu fieâh aan kop. Ja, dat kan allein bè Charlois Europoâht.

Velen uìt groep 2 veâhrdediguhn duh clubkleuren in duh grotuh boze buìtenweâhreld. In un bondswedstrèd oveâh ut hele weikend op ut Haagse schaaktoeâhrnaui. Ut gaat bès goed met duh Haag. Duh ministeâhries wôhden efficienteâh, duh ambtenaren zèn begonnen aan un mauie stoelendans, en ADO gaat zo tuh zien Europa in. Dit trekt oâk veil Rotteâhrdammeâhrs aan.

Blèven oveâh voâh deze vrèdag:
Keis van Oâsteâhrom – Hans van Kallumthaht
Gesoes Kaneido – Naomi Snikkeâhrs
Theo Zoetemeèeâh – Eduaht Smits
Filip Bôhst - Lennard den Boeâhr


Iedeâhrein veil succes gewenst!

Duh Ballen!
Sjonnie met zèn krokodillenleâhren tassie

11 opmerkingen:

Mokumtiger zei

PSV-Feyenoord:
Hoe schrijf je die uitslag in jouw jargon?
Met hoop op beterschap.
The Tiger.

lennard zei

ik neem aan dat ik dan een vrije ronde heb? Voor passagecup dus?

JCA zei

Lennard, fout van mij. In mijn achterhoofd zat dat jij ook naar Den Haag ging. Wacht even af, er zijn nog twee wijzigingen mogelijk.

Si Tumbuk zei

Ik wil nie eguwès zèn, maah vollegus mèn issut nie Hans van Calmthout, maah Hans van Kallumthaht. Ennie Eduard, maah Eduaht Smits, Sjon vande Laah! Nu zèn ze vas beleidagt!

Filup Bogs.

JCA zei

Je hebt helemaal gelèk Filip, daâhrom hep ik ut effe veâhrbeteâhrt

JCA zei

Eâh is nog effuh un partè bè gekomen.
Filip met wit tegen Lennard.

Wie durft môhgen duh Scheveningâh tuh spelen?

Gerrit Boer zei

Deze spelletjes met de taal zijn minstens zo leuk als schaken. Sjonnie, je bent veelzijdig!

Anoniem zei

Als ik deze taal in een kroeg bezig, word ik er zonder mankeren uitgeflikkerd; en terecht.
Zijn er nog lieden, die zich als dombo`s kunnen vermommen?
Geen wonder, dat van sommigen alleen de imbeciliteitselo met grote sprongen toeneemt.
Heren, graag een IQ van boven de 50, desnoods voor Christus.
DE TAALLIEFHEBBER!!!!!!!!!!!!!
Mokumtiger.

JCA zei

Om met Van Hanegem te spreken:
Het is "taalliefhebberd", maar voor de gemoedsrust van neerlandici en taalpuriteinen wil ik dat Haags best afschaften. We spelen tenslotte in Rotterdam.

Martin Jol (Amsterdam/Den Haag noemt, sinds de brand in Mokum (0-1) de praatprogramma's die kritiek leveren op Ajax onzintelevisie of 'Pamela Anderson amusement'. Mart Smeets in een collumn in Trouw: "Wat bedoelt Jol? Plat zonder plat te zijn?"

Dat is best mooi gevonden.

Zo, voortaan weer in het ABN?

JCA zei

Kees-Hans 1-0
Jesus – Naomi remise
Theo – Eduard 0-1
Filip - Lennard 0-1

Anoniem zei

Bullshit ;).