zaterdag 6 november 2010

De stand groep 4

 

image

12 opmerkingen:

Adri zei

Allemaal leuk en prachtig maar in een tabel behoort nuttige info te staan. Startwaarde en W-Z kunnen m.i. overboord worden gekieperd.
Aantal gew.gel.verl. partijen is info dat voor zichzelf spreekt en horen sowiezo thuis in de tabel.
Zet nuttige info in rangschikking vooraan en de parameter "waarde" helemaal achteraan of nog beter haal die er maar uit. Als ik zo naar die tabel kijk dan leest dat wat vermoeiender. Maar goed er is een tabel dat is al heel wat.

Anoniem zei

Volgens mij sta ik er niet bij..
Groet, Thomas Grolleman

Jan Jr zei

speel jij intern thomas?

lennard zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lennard zei

Thomas,

Je staat er nog niet bij omdat je naar mijn weten afgelopen vrijdag je eerste partij hebt gespeeld. Volgende week sta je er wel bij!
Ook ben je nieuw in het programma!

Sascha zei

Applaus voor Lennard dat hij een stand heeft kunnen maken. Wellicht dat een aantal wedstrijden nog ontbreken, maar aan de oproep op internet kan het niet gelegen hebben.

Hulde!

Gerrit Boer zei

Mijn complimenten voor je werk, Lennard! Ook als er misschien nog partijen ontbreken, de eerste stap is gezet. In de lijst van spelers kan Ger in 't Hout geschrapt worden, hij is al enige tijd geen lid meer. Ik vermoed dat ook Manuel Ariza en Nico van Hoogdalem niet meer op de ledenlijst staan. Je kunt dat nagaan bij onze secretaris.

Peter dJ zei

Hebben we 2 Henk van der Velden's rondlopen ? De ene in Groep 3 en de andere in Groep 4 ?????

lennard zei

zal de namen eruit halen!

Anoniem zei

Lennard,
Een paar weken terug had ik gewonnen van Stoffer Sprang. Maar wel mijn complimenten voor de lijst!
Groet,
Thomas

lennard zei

Ok Thomas, die uitslag wist ik nog niet.. had je wit of zwart? Dat zet ik die er ook even in!

Anoniem zei

Ok bedankt, ik had zwart. groet, thomas