dinsdag 22 december 2009

Snelschaakkampioenen van Rotterdam

 

Deze reactie kreeg ik van onze John van Baarle.

Op de website vroeg je naar de snelschaakkampioenen van de RSB.

Ik heb een wisselbeker in bezit na het 3 keer achtereen winnen van het RSB snelschaakkampioenschap.

RSB kampioen 1963  F.W.Koevermans

                       1964  F.W. Koevermans

                       1965 A.M.J. van den Berg

                       1966 F.W. Koevermans

                      1967 Ben Riksen

                       1968 C.J. van Baarle

                       1969 C.J. van Baarle

                       1970 C.J. van Baarle

                       1977 Jaap Vogel

                       1978 Hans Bohm

                       1979 John Leer

                       1981 Maarten Etmans

                       1982 Ronald Weemaes

                       1983 Frans Cuijpers

                       1984 Hans Bohm

                       1985 Jeroen Piket

                       1986 Jeroen Piket

                       1987 Hans Kuijf

                       1988 Johan van Mil

                       2000 C.J. van Baarle

Daarna heb ik misschien nog maar 2 keer meegedaan en daarvan ben ik een keer kampioen geworden. Een foto hiervan staat op mijn harde schijf. Het was het jaar 2000.

Van deze beker heb ik een replica.

Deze foto stuur ik als bijlage.

RSB-MAST

 

Cor de Wit

1 opmerking:

PeterK zei

Ik heb er nog een paar aan toegevoegd, ik zal nog wat meer oude Triomfators doorspitten, er moeten er meer te vinden zijn. Er staat me bij dat o.a. Verholt een keer won en misschien Etmans.