maandag 21 december 2009

Snelschaak kampioenschap van Rotterdam.

23 januari is het zover en wordt een oud kampioenschap weer nieuw leven ingeblazen.

Ik kan me nog herinneren dat toen ik vroeger meespeelde spelers als John van der Wiel streden om deze titel. De nieuwe open kampioen zal sterk zijn, heel sterk. Op papier is tot nu toe Erik van den Doel de sterkste en de grootste kanshebber. Wie gaat hem verslaan? Wie wordt Rotterdams beste ( naast open kampioen is er ook de enige echte Rotterdamse titel ), Ronald Damhuis komt de beker uitreiken.

Is er iemand die weet wie de vorige kampioenen waren?  Of herinneringen wil delen reageer!!

Tot 23 januari!

 

Cor de Wit

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha allen,

is er ook een toernooisite/deelnemerslijst?

Anoniem zei

Ik hoop dat er snel een banner of extra aankondiging komt op de RSB en KNSB site, lijkt mij een mooi toernooi dat veel sterke schakers kan trekken. Een deelnemerslijst lijkt mij ook handig inderdaad!