woensdag 7 september 2011

Start interne as vrijdag (II) (Groep 3)

Vrijdag zal Groep 3 van de interne kompetituie ook starten, met als (nog) enige bekende groepsleider: ikke !

Tijdens de ALV van CE, vorig week, is besloten om Groep 3 en Keizersgroep samen te voegen tot een grote groep van 20 spelers. Ik was er zelf niet bij, en weet nog niet het fijne ervan. Gelet op het groot aantal spelers zal het vast in enkelrondige systeem gespeeld worden. Voor vrijdag as wordt er nog geen indeling gemaakt, omdat ik geen flauw idee heb, wie er wel of niet zal zijn. Ook ben ik wat voorzichtig, omdat Groep 3 vorig jaar "chaotisch" van start gegaan was. Aan 20 spelers heb ik inmiddels een nummer toegekend. In principe wordt natuurlijk de tabel van 19/20 spelers gehanteerd, maar ja, misschien vallen er toch wat spelers af of nog beter: komen er nog een paar spelers op het laatste moment bij ?! In de huidige omstandigheden zullen de volgende spelers het tegen elkaar opnemen, gerangschikt op elo-rating per augustus 2011 (met spelersnummer tussen haakjes):

1756  Tjerk Tinga (18)
1730  Peter de Joode (9)
1685  Rinus van de Wetering (20)
1675  Jan Hendrik Leopold (12)
1592  Lennart Heijnen (6)
1540  Kevin Nguyen (13)
1507  Michiel Gerritse (3)
1501  Marjolein Osinga (15)
1492  Ruud Kok (10)
1466  Henk van der Velden (19)
1417  Robert Lecomte (11)
1347  Fritz Dueller (1)
1276  Zhi Yang Fan (2)
1151  Stoffer Sprang (16)
1113  Martin in 't Hout (8)
1013  Thomas Grolleman (4)
-----   Marco van der Heijden (5)
-----   Nico van Hoogdalem (7)
-----   Thao Nguyen (14)
-----   Frank Thoma (17)

Op vrijdagavond zal de indeling op basis van opkomst gemaakt worden.

Graag tot vrijdag !

Ikke

2 opmerkingen:

Ruud Kok zei

Peter, omdat ik geregeld later ben dan 20.00 uur en bovendien een aantal vrijdagen om diverse redenen niet zal kunnen spelen, acht ik het voor mijzelf onverstandig om mij voor een gesloten systeem te spelen. Ik wil niet het verwijt krijgen de interne competitie te dwarsbomen of niet naar waarde te schatten. En halverwege terugtrekken vind ik niet eerlijk tegenover de overige deelnemers. Wel zal ik zoveel mogelijk vrijdagen er zijn.

Si Tumbuk zei

Tjerk Tinga is met goedkeuring van de ALV in het kader van het preferentiƫle jeugdbeleid gepromoveerd naar groep 2.