woensdag 14 september 2011

Indeling groep 2 Vrijdag 16 september 2011

Groep 2 is van start gegaan. Dit jaar zal groep 2 tot en met december door mij worden ingedeeld. Vanaf 1 januari 2012 zal de indeling worden verzorgd door Hans van Calmthout. Bij het indelen is het niet mogelijk om te voorkomen dat je meerdere weken dezelfde kleur achter elkaar hebt. Over het gehele jaar gezien is er weer wel een evenwicht.

Voor vrijdag 16 september 2011 heb ik afmeldingen gekregen van Angelique Osinga, Gerrit Boer, Sascha Ottenhof en Ton Dulk. Cor de Wit wilde liever niet spelen, maar was daartoe wel bereid wanneer er een oneven aantal zou zijn. Daardoor zijn er een aantal spelers voor de vrijdagavond. De rest heeft zich namelijk voor vrijdagavond aangemeld.

Afgelopen vrijdag zijn er 5 partijen gespeeld en ook komende vrijdag zullen er 5 partijen worden gespeeld.

Indeling 16 september 2011:

3. John van de Laar - 14. Peter de Joode
4. Adri Jumelet - 11. Cees van Oosterom
5. Piet Verheij - 12. Cor de Wit
6. Tjerk Tinga - 9. Hans van Calmthout
7. Theo Zoetermeijer - 10. Eduard Smits

Ik wens allen een prettige partij.

Ruud Kok

7 opmerkingen:

Ton zei

Blijkbaar is ter elfder ure PeterdJ toegevoegd en zijn het nu dus 13 partijen geworden?

Si Tumbuk zei

Peter de Joode heeft gebruik gemaakt van zijn recht om te promoveren.

JCA zei

Ja Ton ik begrijp je reactie. Ben je lid van een schaakclub, speel je nog maar 13 partijen voor de interne. Veel te weinig! Ik zeg contributieverlaging. Voor dat bedrag kan ik met een beetje goede wil zo 903.468 partijen op ICC of playchess spelen.
Maar ja, je komt er ook voor de gezelligheid. Daar hou ik mij dan maar mee op de been.
Je bent niet de enige die er zo over denkt. Ik leef met je mee!

Ton zei

Hoi John, ik vroeg het niet omdat ik vind dat we te WEINIG partijen hebben, maar omdat het voor mij misschien te VEEL partijen worden, aangezien ik ook op vrijdag interne bij CSV speel. Eerst was het een groep van 12, toen 13 en nu 14. Ik neem aan dat het hierbij blijft? Ik wil allebei de internes zo goed mogelijk doen, misschien een iets te ambitieus plan?

Ruud Kok zei

Ton, wanneer mogelijk en gewenst kunnen er ook partijen tijdens de thuiswedstrijden van het eerste, tweede of derde worden gespeeld.

Laat even weten of je dat wilt.

Ton zei

Hoi Ruud, op zich een goed idee, ware het niet dat ik zelf met het 2e meespeel...

Ruud Kok zei

Sorry, had ik even niet in de gaten. Er zullen ook zaterdagen komen waarbij cursussen worden gegeven.
Ook dan is spelen mogelijk.