donderdag 13 september 2012

Loting groep 2

Na afmeldingen van Ab Kamman , Rinus v/d Wetering en Adri Jumelet , kon de loting van afgelopen vrijdag, gelijk weer de prullenmand in. Gelukkig vonden we een prominent fiets- en schaaklid bereid de loting opnieuw te verrichten .



 Tot mijn stomme verbazing kwam voor mij lotingsnummer 1 uit de bus rollen ?
Dat zal wel tot het nodige commentaar van John van de Laar leiden , dacht ik meteen....

Goed er werd  in de Hoekse Waard als volgt geloot.:

1.. Hans van Calmthout
2.. Peter van Soest
3..Peter de Joode
4..Piet Verhey
5..Cees van Oosterom
6..Marcel den Bleker
7..Michiel Gerritse
8..John Leer
9..Theo Zoetemeijer
10.Tjerk Tinga
11.Angelique Osinga
12. Menno Brandenburg
13. Marco van der Heijden
14.John van de Laar
15.Gerrit Boer.

HvC.



1 opmerking:

Gerrit Boer zei

Dat ik nummer 15 (laatst) lootte, verbaast me niets. Mijn deelname in groep 2 was nogal omstreden!