woensdag 26 september 2012

Groep 3

Overmorgen gaat Groep 3 echt beginnen. Mij is nu duidelijk, dat er 9 spelers daaraan zullen meedoen. Wellicht, dat er nog een paar (jeugd)spelers bij komen. Ze kunnen altijd toegevoegd worden, zonder problemen.

Dan is het duidelijk, dat het dubbelrondige kompetitie gaat worden. Iedereen zal 2x tegen elkaar spelen. Op dit moment kunnen jullie dus maximaal 16 partijen spelen. Dat moet in principe wel lukken (oktober tot en met mei = 8 maanden = zo'n 32 vrijdagen). Maar ik heb vernomen, dat er een kans bestaat, dat nieuwe (jeugd)leden niet heel regelmatig zullen komen (rustig aan doen met oog op hun leeftijd bijv.). Dan wordt het Bonte-systeem een serieus alternatief.

Het Bonte-systeem houdt in, dat de speler slechts 1x tegen andere spelers zal spelen en dat de score dan dubbel zal tellen ! Zoiets hebben we 2 jaar geleden ook gedaan met Jan Hendrik. Men dient dan wel van te voren aanmelden, dat hij volgens het Bonte-systeem wil spelen.

Nu ga ik nog geen indeling maken, omdat ik nog niet weet, wie wel/niet aanwezig zal zijn. Daarom vraag ik spelers van Groep 3 om vrijdag voor 8 uur aanwezig te zijn, zodat jullie vlot aan elkaar gekoppeld zullen worden. Wit of zwart, dat maakt dan eigenlijk niet uit, omdat jullie (in principe) toch 2x tegen elkaar zullen spelen !

Mocht je as vrijdag niet komen, meld je je dan aub bij mij af.

Peter dJ

5 opmerkingen:

Sascha zei

Ik kan bij een oneven aantal spelen tegen degene die overblijft voor de passagecup. Ik kom wel, maar kan wel na 8 uur komen.

JCA zei

De shirts zijn er helaas nog niet. Kunnen jullie dat doorgeven aan de Zoetermeerders?!

Sascha zei

Ik meld mij af voor de passasecup

Peter dJ zei

John, sorry, ik ben geen kei in zulke cryptogrammen.....

JCA zei

De shirts horen bij Jan en Julian van groep 1...

Ze zijn er nog niet...