donderdag 3 februari 2011

Support

Wat is het toch een mooie dag! De zon doet me denken aan het zeehondje op het strand richting vrijheid:

It's a beautiful day

The sun is shining
I feel good
And no-one's gonna stop me now, oh yeah

It's a beautiful day
I feel good, I feel right
And no-one, no-one's gonna stop me now Mama

Sometimes I feel so sad, so sad, so bad
But no-one's gonna stop me now, no-one
It's hopeless - so hopeless to even try

(uiteraard van Queen)

Met de zon komen ook de vogels. Oh nee, 'k zie een mus!
Vanavond speelt Charlois Europoort 5 als nummer 1 tegen de nummer 2 in de competitie. Een trouwe site-volger van de tegenstander beweerde op een andere site dat de eerste vier borden van hun zo goed zijn, omdat ze met Fritz spelen. Toch opmerkelijk zo'n uitspraak.

Los van deze uitspraak, extra support voor ons team kunnen we bij deze kraker altijd gebruiken: Vredenoordplein 10 in Kralingen.

It's a beautiful day

Don't let it get away
It's a beautiful day
Don't let it get away

(uiteraard van U2)

Op jacht naar de Onesi Mus!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd ,
Onze Fritz computers werden ontdekt en toen konden we het wel schudden .
Clement

Sascha zei

Gefeliciteerd!!

Adri zei

Fantastisch gedaan. Ik heb zo de indruk dat het op alle borden buigen of barsten was en als ook maar een bord te ver was doorgebogen het hele team was gebarsten. Het thrillerverslag wordt dan ook met spanning tegemoet gezien.

Peter dJ zei

Peter K, het is maar goed, dat je helemaal niet gekomen bent....