donderdag 26 november 2009

Nieuwe indeling groep 3

Coen van Baren blijkt voor de viertallencompetitie te spelen. Dat komt goed uit, daar er nu een even aantal is; Boer speelt met wit tegen Smits. Dat neemt uiteraard niet weg dat het de plicht van de speler is zich af te melden als hij voor de externe moet spelen. Ik wil ieder vragen dat in het vervolg ook daadwerkelijk te doen. Tot nog toe hebben de meeste groep 3-spelers dat netjes gedaan en de keren dat het niet is gebeurd, had ik meestal wel in de gaten wie voor welk team moest spelen. Het kan echter fout gaan (recent gebeurde dat ook eens) en hoewel we er samen altijd wel een mouw aan passen, is het uiteraard makkelijker als ik van tevoren weet wie ik moet indelen en wie niet.
Ondetussen wordt het niet minder spannend: ik ben benieuwd welke "underdog" (want echte underdogs zijn er in deze groep niet) er ditmaal voor een verrassing zal zorgen!

Zoetemeijer-Gerritse
vd Wetering-Jumelet
Boer-Smits

1 opmerking:

Adri zei

Underdogs? je hebt gelijk die bestaan niet maar wel hotdogs! in't heetst van de strijd!