woensdag 15 december 2010

Kerstschaak, nog 2 dagen....

.... en de schaakklokjes gaan aan onder de kerstboom in de Passage.

Dit keer met een vredig speeltempo van tenminste 10 min pppp , een nieuw 'vers van de pers clubblad' en enkele andere verrassingen.

Dus meld je nog even aan als je nu al zeker bent te komen bij :
Herman (4223719) of kerstschaak@gmail.com.

Vanaf 19.30 uur is de zaal open met koffie en kerstkoek. Dan kan je je uiteraard ook nog aanmelden. Rond 20.00 uur gaan we beginnen.

5 opmerkingen:

Brigitte en Jennifer zei

We komen alleen als er glühwein is!
Is dat er?

Anoniem zei

het voordeel van een weeralarm is is dat het lekker rustig op de weg is en dat je eindelijk eens goed kunt doorrijden. Tot vanavond allemaal!
Gijsbert

Sascha zei

Ik was de eerste die mij aanmelde, maar of het verstandig is om te komen vanuit het ingesneeuwde denhaag/leidschendam...

Hierbij wil ik mij afmelden (snik snik).. Fijne avond allemaal!

JCA zei

In Zweden gaat vanavond het kerstschaak ook gewoon door! Aanpassen aan de omstandigheden... Ik neem aan dat Kresna er vanavond gewoon is?
Ik kan mij geen mooiere avond voor kerstschaak voorstellen...
Op naar het clubblad!

JCA zei

Ok, ik heb makkelijk praten. De Porsche heeft sinds deze week winterbanden. Toch viel het vandaag niet mee...