vrijdag 24 december 2010

Kerstkadootje voor huismussen


We begrijpen het wel, je kon gewoon niet komen naar ons Kerstschaaktoernooi van 17 december jl. Er lag allemaal vreemd wit spul op straat, de weerman keek bezorgd en schudde met zijn vingertje, de sneeuwkettingen zijn ooit door een collega geleend en nooit teruggebracht, de angst was er dat Ruud Kok met weer een nieuwe quiz met nog meer kledingstukken om aan en uit te trekken zou gaan komen, enz, enz. Daarom zijn we coulant, voor alle huismussen die op die bewuste avond lekker met een wijntje bij het haardvuur zijn gebleven hier dan de nieuwe Triomfator in PDF, om tijdens de Kerstdagen lekker door te lezen. Het gedrukte exemplaar krijg je later dan nog wel. Veel leesplezier en fijne feestdagen allemaal!

6 opmerkingen:

Charles Kuijpers zei

Wat een schitterend clubblad hebben jullie, zeg!
Houd de redactie in ere.

Menno zei

Ik zou me graag bij de vorige schrijver willen aansluiten, maar het lukt me niet het Kerstnummer van 2010 te downloaden. Wat doe ik fout??

PeterK zei

Moeilijk te zeggen Menno, tot nu toe allen reacties van mensen waar het wel lukt en het lukt mij zelfs op de mobiele itouch. Ik zie ook geen reden waarom het niet zou lukken. Kan het blad wel mailen naar je als je mij even je email adres geeft via info@charloiseuropoort.nl

Menno zei

Ha Peter,

Nog bedankt voor je reactie!
Het bleek aan mijn browser te liggen. Meestal gebruik ik Chrome tegenwoordig. Met Explorer en Firefox werkt de link wel.

Ga morgen lekker lezen. Fijne dagen nog.

Groet,
Menno

Kresna zei

Wederom een schit-te-rend clubblad Peter en redactie!! Bij deze beloof ik voor het volgende nummer wat analyses en/of amusante anekdotes :-).

Prettige feestdagen!

PeterK zei

Staat genoteerd Kresna! Wie het eerst komt krijgt de meeste ruimte. Er staan trouwens wel wat plannen op stapel ook (behalve vaker verschijnen)voor de Triomfator, waarover later meer.