woensdag 2 juni 2010

Elders spelen-2

 

Ik vrees dat ik mijn bedoelingen niet duidelijk heb gemaakt. Ik proefde in Peters stukje enige kritiek op de eerste-groepspelers, dat ze te weinig op vrijdagavond hadden gespeeld. Ik hoopte aangetoond te hebben, dat ze onmogelijk meer hadden kunnen spelen en dat integendeel een compliment op zijn plaats was, omdat ze erin geslaagd zijn met hun kunst- en vliegwerk de competitie toch tot een goed eind te brengen.

De tweede bedoeling was erop te wijzen, dat ook de komende competitie met het probleem van een voor sommige spelers overladen programma te maken zal krijgen en dat daarom groep 1 niet te groot moet worden.

Ik ben verbaasd over de reactie die stelt, dat RSR/Ivoren Toren er wel in slaagt haar interne competitie uitgespeeld te krijgen. Een enkele blik op de website van deze vereniging leert dat die begin juni nog niet uitgespeeld is.

Jaap Staal.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij RSR zijn er begin juni dan ook nog een aantal speelronden te gaan...

Anoniem zei

Appels en peren
Bij dat RSR spelen ze veels te veel wedstrijden!