zondag 17 mei 2009

Pionclub widget

In de rechterkolom is een zgn. “widget” toegevoegd, een module die automatisch de (nieuwe) berichten (RSS feed) laat zien die op onze jeugdsite De Pionclub worden gepubliceerd. Je hoeft dus voortaan alleen maar een stukje naar beneden te scrollen om te zien of er nieuwe berichten van onze jeugd zijn. Ook in de widget zelf kun je scrollen door de berichten. Het zijn echter van ieder bericht alleen de eerste paar regels die je ziet, wil je het bericht in zijn geheel lezen dan klik je op het bericht en je wordt meteen doorgestuurd naar het betreffende bericht op de jeugdsite. Handig?

3 opmerkingen:

Ton zei

Ik had de widget (nog nooit van gehoord) ook al ontdekt. Ik vind het wel grappig, maar ik ga net zo lief direkt naar de jeugdsite (wat ik toch al regelmatig doe).

PeterK zei

Het is ook bedoeld om mensen meer bewust te maken van onze jeugdsite en dat daar tegenwoordig ook bijna dagelijks wel iets nieuws staat. Hopelijk gaat iedereen inderdaad direkt naar de jeugdsite, maar zo zie je wel meteen of er iets nieuws is. Je kunt je natuurlijk ook bij beide sites op de berichten abonneren (zie onderaan) en dan komt de RSS feed direkt in je email-programma binnen. Dan mis je nooit meer iets.

Ton zei

De widget heeft voor mij nu ook z'n nut bewezen Peter, ik zag meteen dat er een nieuw artikel over Angelique Osinga geplaatst was!