maandag 19 juli 2010

Spaans succes verwacht bij komend PK

Als we de lijst met kampioenen naspeuren valt op dat we geen enkele Charlois ( hij vergeet Europoort )  speler tegenkomen. Ook op de deelnemerslijst ontbreken ze nog. Drie teams in de KNSB en geen speler die voor de titel durft te gaan? Kennelijk hebben ze de massakamp tegen RSR nog niet verwerkt.

Aldus Ronald Damhuis op de RSB site.

Als voorzitter geef ik het goede voorbeeld en geef me meteen op.

Kom op geef je op ! Liefst wat sterkere ‘jeugdspelers’ en wat vechtlustige ouderen.

Ronald heeft de octopus Paul geraadpleegd, onze parkiet geeft echter aan dat er zeker geen speler van RSR kampioen kan worden dit jaar. Je ziet schaken is ook een wetenschap.

Cor

1 opmerking:

Gerrit Boer zei

Al een aantal jaren doe ik regelmatig mee met het "RET-PK", in groep B. Ik ben nooit kampioen in die groep geworden, maar dat is niet de reden dat ik dit jaar niet meedoe. Ik ben met vakantie.