dinsdag 12 januari 2010

Vrijwillgers gevraagd !

Clubleden , gisteravond kreeg ik de Playchess toernooisleutel.
(Deze is door iedereen te gebruiken vanaf de rang van loper)

Deze toernooisleutel opent voor Charlois Europoort ongekende mogelijkheden op internet !

Woensdagavond 20 uur wil ik deze sleutel uitproberen met een toernooi ,
5 ronden zwitsers , speeltempo 3 mmnuten + 3seconden.

Om deze tryout mogelijk te maken , heb ik vrijwilligers nodig met een playchess account.
Wie doet er mee ? Graag vanaf 19:45 aanmelden in de toernooikamer v/d KNSB.

tot morgenavond,
Hans van Calmthout

4 opmerkingen:

Si Tumbuk zei

Hoi Hans,

Ik probeer mee te doen, maar weet niet of ik op tijd kan zijn (ben bang dat ik het niet ga halen).

Filip

Anoniem zei

krijgen we nu dadelijk een c/e internet kampioen ?

frank (h)

PeterK zei

Liep perfect Hans! Al won Dick met veel geluk zijn partijen. Iedere week een toernooitje?

Anoniem zei

Was zeker leuk, viel tijdens partijen wel bijna in slaap, heb ik nooit als ik achter het bord zit. Misschien stond de kachel te hoog. Geen excuus overigens :) Dick laten glippen (denk ik), mijnheer Perkt regelmatig verslagen, regelmatig weggespeeld door Marcel en Lendert. Gijsbert