zondag 14 september 2008

loting en indeling groep 1

Loting groep 1 plus voorlopige indeling eerste ronde vrijdag 19 september.
De loting voor groep 1 is verricht door Angelique Osinga onder toeziend oog van Filip Borst en opgetekend door uw groepsleider Cor de Wit.
Het resultaat:
1.Julian van Overdam
2.Jan van Overdam
3.Cor de Wit
4.Arjen Kouwenhoven
5.Dick de Wit
6.Gijsbert Kamerman
7.Filip Borst
8.Piet Verheij
9.Carel Vredenborg
10.BenBoog
11.Lendert v/d Ouden
12.Peter Kemner
13.John Leer
14.Arjan v/d Leij
15.Hans Uitenbroek
16. Ton Dulk
Ik herinner jullie aan de afspraken : als je niet kunt meld je je af. ( ook voor teamwedstrijden )
010-2021062 c.dewit7@chello.nl of 0643824051 Als je in je mailbox kijkt of op de site vind je daar uiterlijk zondagavond een voorlopige indeling. Veranderen er zaken doordat er mensen noodgedwongen afmelden dan verander ik de indeling en geef dat meteen door ( email / telefoon )
Ik bewaak de voorgang van de groep , als mensen achter gaan lopen en ik verwacht er problemen door ( niet uitgespeeld raken/ competitievervalsing ) dan maken we afspraken over inhalen van partijen. Verder wens ik iedereen een leuke, gezellige en spannende competitie toe . Mooie partijen /spannende fragmenten kunnen altijd ingeleverd worden voor de site of voor het clubblad.


Julian van Overdam – Ton Dulk
Jan van Overdam – Hans Uitenbroek
John Leer - Dick de Wit
Gijsbert Kamerman – Lendert v/d Ouden
Cor de Wit – Ben Boog
Piet Verheij – Carel Vredenborg
Afgemeld: Peter Kemner , Arjan v/d Leij, Filip Borst , spelend voor 2e team Arjen Kouwenhoven

Met vriendelijke groet

Cor de Wit

Geen opmerkingen: