donderdag 29 december 2011

Indeling laaste speeldag

Op vrijdag 30 december 2011 is de laatste speelavond van het jaar. Ik ben verzocht om deze week ook de indeling te verzorgen voor groep 1. Het zal gelijktijdig voorlopig de laatste keer zijn dat ik groep 2 indeel. Vanaf volgende week zal Hans van Calmthout het overnemen. Ik vond het leuk om te doen en dank ieder lid van Groep 2 voor zijn/haar medewerking. Het maakt het leuk om te mogen indelen.

Dan gaan we nu over tot het bekendmaken van de indeling op vrijdag 30 december 2011.
Onze twee nieuwe vrienden zullen zich voor 8 uur melden. Ik heb nog moeten met hun namen (mijn excuses ervoor) en met hun afgesproken dat ik ze mocht aanduiden als F1 en F2 omdat hun beider namen met F beginnen (volgens mij heet een Farud en de ander ongeveer hetzelfde). En ook heb ik moeite met hun namen, ze zijn meer dan welkom. Ze hebben ook ons kerstschaken bezocht.

Groep 1

Ben Boog - Arjen Kouwenhoven

Groep 2

Peter de Joode - Ton Dulk


Passagecup:

Coen van Baren - David van Heusden
F1 - Martin in 't Hout
F2 - Peter van Soest (opmerking daarbij is dat de witspeler nog niet noteert)
Rinus van de Wetering - Cees van Oosterom
Marcel Dirks - Piet Verheij
Henk van der Velden - Adri Jumelet


Ik wens iedereen een zeer aangename jaarwisseling toe en een goed geschaakt, gezond, gelukkig en geweldig 2012.

Geen opmerkingen: