maandag 13 september 2010

Zend partijen in!

Tijdens de algemene ledenvergadering vroeg Maurice mij of Jan en ik er iets voor zouden voelen als de leden van CE mooie partijen hadden gespeeld, die naar ons toe zouden kunnen zenden.En wij zouden de partijen bekijken en de mooiste publiceren op de site met analyse.Dit vond ik een prima idee en vanaf nu kunnen de spelers van CE partijen naar godfather44@live.nl toe zenden.Het kan in de interne gespeeld zijn, de externe, de passagecup etc.Elke week publiceren wij dan de mooiste partij en na elke maand de partij van de maand.Kresna Soerjadi heeft al een partij ingezonden!


Julian

5 opmerkingen:

PeterK zei

Leuk initiatief! Maar hopelijk geen potjes met 1.d4 d5 2.Lg5..

Anoniem zei

ok peter, ik zal alleen zwartpartijen insturen :) Trouwens, speelde jij niet ooit zo'n walgelijk systeem in combinatie met Pc3 en g4?! Gijsbert

PeterK zei

Jawel totdat ik er mee verloor tegen Dick op vreselijke wijze en Dick besloot deze partij af te drukken in de "Kemner-special" van de Triomfator. Meteen genezen.

Julian zei

Elke donderdag zal de partij op de site staan.

lennard zei

ik heb ook een partij naar je toe gestuurd hoor Julian :-)