woensdag 8 september 2010

Snelschaak

Dick de Wit

Cor de Wit

Michel de Wit

Jan van Overdam

Julian van Overdam

Lendert vd Ouden

Maurice Manoch

Gijsbert Kamerman

John Leer

Arjan vd Leij

Ruud v Hooff

Mensen die in de voorronden vlak onder de geplaatsten zijn geëindigd, worden uitgenodigd aanwezig te zijn, daar zij de eersten zijn die in aanmerking komen de opengevallen plaatsen op te vullen. Dit  zijn dit Hans van Calmthout en John vd Laar.

Ik neem aan dat we een enkele ronde spelen en dat we 20.30 uur beginnen.

Filip fluit mij wel terug als ik het fout heb.

 

Cor

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

ik kan niet vanwege een
JCC-AB CE2 vs Messemaker 2
dus iemand kan mijn plaats innemen.

Groet,
Maurice Manoch

Anoniem zei

Hallo,

ik kan niet vanwege een
JCC-AB CE2 vs Messemaker 2
dus iemand kan mijn plaats innemen.

Groet,
Maurice Manoch

Si Tumbuk zei

Da´s krek, Cor. Ik doe op de avond zelf de indeling.

Arjan zei

Helaas moet ik me ook afmelden. Ik heb morgenavond een 10km loop die wordt gesponsord door mijn werkgever.

Anoniem zei

Jij wordt toch al heel de week gesponsord door je werkgever? Nu ook nog de vrijdagavond? :)

Succes, we zullen aan je denken!

Gijs

JCA zei

Dick wordt ook gesponsord, waarschijnlijk door de apotheek. Hij is ziek. Beterschap met je swiftchaturangafobie!