zaterdag 11 september 2010

Uitslagen

groep 1
1 Sascha Ottenhof – 14. Kresna Soerjadi  0 - 1

10 Hans Uitenbroek - 11. Robin Lecomte     remise

8. Arjen Kouwenhoven - 15 Ben Boog          1  -  0

ook gezien groep 2

Kees van Oosterom - Piet Verheij    remise

Jaap Staal - Sophia Thoma                 0   - 1

Naomi Snikkers - Eduard Smits          1 -  0

verder groep 3 gezien:

Rinus v/d Wetering – Tjerk Tinga  0  -1

Gerrit Boer – Adri Jumelet remise

Tabitha Snikkers – Henk v/d Velden   0  - 1

groep 4

Marjolein Osinga – Zhi Yang  remise

Thomas – Stoffer Sprang  1  -  0

Martin in ‘t Hout – Marcel Dirks 0 – 1

Cor

7 opmerkingen:

PeterK zei

Ik zie weer allemaal namen die niet in de stukken van de ALV stonden, kan iemand mij de lotingnummers en namen van groepen 3 en 4 mailen, zodat de tabellen gemaakt kunnen worden?

Gerrit Boer zei

Peter, Angelique speelt in groep 2, aldus besloot de ALV. De redenen?
1. Ze is vorig jaar gedegradeerd uit groep 2.
2. De groepen 1 en 2 worden beperkt tot hooguit 16 deelnemers.
3. Ze is een in ontwikkeling zijnd jeugdlid.
Zelf zou ik punt 3 minder zwaar hebben laten weten, maar het bestuur wikt en de ALV beschikt...
Ze kan dus geschrapt worden in de deelnamerslijst van groep 3.

PeterK zei

Dank Gerrit, maar ik wacht rustig een reactie af van de groepsleiders (wie dat ook mogen zijn), die mij ongetwijfeld de indeling en loting gaan toesturen, hopelijk vandaag nog, want vanaf maandag ben ik twee weken weg.

Anoniem zei

Ik heb het gevoel dat groep 4 niet serieus wordt genomen. Het lijkt erop dat ik in een reserve groep zit. Ik hoop dat de nieuwe groepsleider zijn taak ook serieus neemt. Het is tenminste een kleine groep. Dat moet wel kunnen lukken.

PeterK zei

Hoi Zhiyang, je moet niet af gaan op de info die nu op de site staat hoor, ik heb nog niets ontvangen van groep 4 en die pagina is dus nog niet bijgewerkt. Ik weet zelfs niet wie de groepsleider is. Groep 3 klopt inmiddels dankzij de snelle reactie van groepsleider Peter de Joode wel.

zhiyang zei

Hoi Peter,
Ik spreek uit mijn eigen ervaring, hoe ik voel om in groep 4 te zitten. Elke vrijdagavond sta ik in de zaal te wachten voor de indeling. Ik weet niet wanneer er gespeeld kan worden. Het is soms chaotisch. Groep 4 functioneert niet altijd zo goed. Het levert mij soms stress and hoofdpijn omdat ik niet van chaos hou. Ik hou van regelmaat.

zhiyang zei

Is het mogelijk dat ik in groep 3kan spelen. Niet dat ik denk dat ik een plek verdien. Ik zoek een meer stabiele groep met meer regelmaat. Ik heb een seizoen in groep 4 volgehoud. Nu wil ik graag meer rust, minder stress.
Heeft iemand bezwaar tegen deze voorstel?