zondag 13 september 2009

Julian wordt kampioen

Althans, volgens 44% van de ondervraagden. De eerste poll op de weblog is een groot succes met maar liefst 58 stemmers. Met 2 uit 2 laat Julian natuurlijk wel zien dat het ook menens is. De fantastische, hoewel bepaald niet foutloze partij tegen Carel van afgelopen vrijdag, waarin van alles gebeurde, staat hieronder als bewijs. Concurrenten heeft Julian niet aan de uitslag te zien want niemand gelooft echt dat John van Baarle en Dick de Wit op die leeftijd nog potten kunnen breken. Dick is afgelopen vrijdag alweer aan een nieuwe remiseserie begonnen. Toch hebben wij wel vertrouwen in Jan jr. en ook Jan begon prima vrijdag met een overwinning op Arjen. Wordt het een broederstrijd of gaat de op onze vereniging nog steeds zwaar onderschatte Gertjan Pellikaan gekke dingen doen? 27% gelooft wel in een outsider. Andre Coenen? Arjan van der Leij? Kresna? Sascha? Nee, laten we nou geen gekke dingen gaan zeggen.


5 opmerkingen:

John van Baarle zei

Diegenen die op mij gestemd hebben, krijgen van mij op de clubavond 2 consumptiebonnen.
Tevens geef ik een consumptie aan een ieder die berouw toont en alsnog op mij had willen stemmen.

Vriendelijke groeten
John

Anoniem zei

Als nu iedere stemmer een consumptie krijgt aangeboden van degene, dan wordt het zeer verleidelijk..

Sascha

Anoniem zei

Is de zet Tf7 ipv Lxe4 ook overwogen, Lxe4 kan de volgende zet en daarna de Taf1 voor matdreiging..

mvg,

Sascha

Carel zei

21. Tf7 Dxf7 22. Lxf7 Pxg5 en wit blijft een stuk achter.
In groep 1 wordt iets verder dan 1 ply gekeken Sascha ((-:)

Anoniem zei

Mijn hersenen gaan niet zover op het late tijdstip..

Het wordt dus een zware dobber in groep 1..

Ik meen mij wel te herinneren dat mijn laatste partij tegen jou in winst wist om te zetten..

1 ply is dus genoeg :)

Sascha