zondag 13 september 2009

33e IJsseltoernooi

In Krimpen a/s IJssel  traden een aantal C/E-spelers aan om zich in te spelen voor de grote wedstrijd van zondag in Brussel. Lukte dat?

Ik denk het wel persoonlijk stond ik na 3 ronden nog op 100% na winst op Dirk Hoogland 2181 en met zwart op Rotterdams kampioen Bonno Pel 2295, mocht ik met wit de 4e ronde tegen Erik van den Doel die een maatje te groot bleek.

Uiteindelijk won Erik het toernooi na 6 overwinningen gaf hij de laatste ronde een remise weg.

Cor de Wit  4 uit 7 2180  +1.49

Lendert van den Ouden 4 uit 7 2127  + 0.62

Gerard Kool 4 punten 2100 – 0.07

Lennard Den Boer 3,5 punt 1974 +0.19

Te vermelden valt nog dat Lendert gebeld werd tijdens de 3e ronde en dat hij toen maar meteen opgaf tegen Piet Peelen.( hij stond al slecht )

Robin Lecomte won als d speler het c – toernooi bij de jeugd met 7 uit 7 ! Netjes. In de interne won hij zijn eerste partij ook al.

Nu ga ik even een kop koffie drinken, het is zondagmorgen net na 6 uur. Zo staat mijn broer voor de deur en vertrekken we naar Brussel, maar daarover later meer.

Zie de uitstekende site van Ab Scheel voor wat filmpjes en foto’s

Cor de Wit

Geen opmerkingen: