zaterdag 5 september 2009

Groep 3 zinderend van start

Dacht ik eergisteren nog dat de krachtsverschillen in groep 3 dit jaar zeer klein zouden zijn, nog maar een dag later toonden de deelnemers dat ieder van hen de ambitie heeft zich te onderscheiden. Resultaat: geen enkele remise en maar liefst 3 overwinningen voor zwart!

Ik blijf bij mijn voorspelling dat de krachtsverschillen klein zullen blijken, maar het belangrijkst is dat nu al duidelijk is dat deze groep een groep gaat worden van strijd.

Jumelet-Van Baren 0-1
Smits-Bloedel 1-0
Boer-Gerritse 0-1
R. van de Wetering-De Joode 0-1

3 opmerkingen:

Adri zei

27 Dg7!! was de winnende zet en goed genoeg voor het clubblad.
Eigen schuld dikke bult.

Si Tumbuk zei

Hoi Adri,

Stuur de stelling even naar Peter, zodat hij hem kan publiceren op de website. Het was een waanzinnige stelling; ik kon zo goed niet zien wat er exact aan de hand was en wie er nou beter stond. Aan het einde van de avond zag ik een glunderende Coen en toen wist ik hoe laat het was...

Adri zei

Eerlijk is eerlijk Coen stond voor 27 Dg7 overwegend/gewonnen ik bedoel de combinatie zelf niet de hele partij.