woensdag 14 mei 2014

Rapidkampioenschap !

Aanstaande vrijdag en volgende week is het weer tijd voor het rapidkampioenschap! Een lekker opwarmertje voor het weekendtoernooi dat begint op Hemelvaartsdag.
Wie wordt de opvolger van Arjen Kouwenhoven, de rapidster van 2013?
Het kampioenschap bestaat uit zeven ronden (20 min pppp). Aanstaande  vrijdag drie en volgende week vrijdag vier. Wanneer je aanstaande vrijdag niet durft, niet kan, niet wil of wellicht niet mag, kan je toch volgende week aansluiten met 1,5 uit 3. Je krijgt dan namelijk 3 remises.
Maar ja, je wordt natuurlijk liever kampioen met 7 uit 7! De aanmelding is tot 20.00 uur.



3 opmerkingen:

JCA zei

Kouwenhoven???
Dat is net zoiets als Sparta in de eredivisie: blijkbaar kan het, maar niemand had het voor mogelijk gehouden.

Ik meld mij aan.

Arjen zei

Vanavond Gerard Joling. En anderhalve punt, dat moet genoeg zijn als ik terugkijk naar vorig jaar.

Ik meld mij niet aan.

JCA zei

Ik hoorde het vanochtend op de radio, it's all over rhe news: "Maassluis viert feest!" dan kunnen coryfeeën als de familie Kouwenhoven en de Baksteen natuurlijk niet ontbreken.
Zijn er nog plekken vrij bij het concert?
Zo ja, dan moet ik vanavond verstek laten gaan bij de rapidwedstrijden.