maandag 12 maart 2012

Uitslagen groep 2 // 09-mrt-12

Angelique - Sascha 0-1.
Gerrit - Piet 0-1.

Sascha op weg naar promotie van G1 ; Angelique nu in de gevarenzone. Piet greep zijn kans ten koste van Gerrit.
Gerrit en Tjerk vrijwel gedegradeerd maar ik ben er zeker van dat ze volgend seizoen weer promoveren en in seizoen 13/14 weer deel uitmaken van G2.

De stand in degradatieland :

Hans - John - Theo . . . 0
Cees - Angelique . . . . -1
Adri - Piet . . . . . . . . . -2
Gerrit . . . . . . . . . . . . -5
Tjerk . . . . . . . . . . . . .-6

HvC

5 opmerkingen:

Ton zei

Off-topic: Doen er nog clubgenoten mee aan het Rotterdam Open, vanaf 21 maart? Cor? Lendert? Robin? Gerrit? Ik zelf waarschijnlijk wel, zolang ik nog zonder werk zit...

Anoniem zei

ik doe mee. Cor

Peter dJ zei

Ik ook

Ton zei

Arjen?

Arjen zei

Jazeker. Vorig jaar begon daar de victorie. Laat er een einde komen aan de vrije val!