woensdag 7 juli 2010

Zaterdag a.s. finaleronde snelschaak !

Zaterdag om 11.00 begint de finaleronde van het snelschaak. Geplsstste spelers zijn:

 

Dick de Wit

Cor de Wit

Michel de Wit

Jan van Overdam

Julian van Overdam

Lendert vd Ouden

Maurice Manoch

Gijsbert Kamerman

John Leer

Arjan vd Leij

Ruud v Hooff

 

Mensen die in de voorronden vlak onder de geplaatsten zijn geëindigd, worden uitgenodigd aanwezig te zijn, daar zij de eersten zijn die in aanmerking komen de opengevallen plaatsen op te vullen. O.a. zijn dit Hans van Calmthout en John vd Laar.

 

Cor en Filip

5 opmerkingen:

Julian zei

Ik kan helaas niet meedoen omdat ik nu in engeland zit

Anoniem zei

Ik kan helaas ook niet meedoen want dan ben ik op vakantie in Frankrijk

groetjes,
Maurice Manoch

JCA zei

Helaas kan ik niet meedoen.

Anoniem zei

Ik zit in Oostenrijk dan, Gijs
Misschien een idee om te verplaatsen naar begin nieuwe seizoen?

Jan Jr zei

Julian kan ook niet meedoen:hij zit in Engeland