dinsdag 15 september 2015

Afmelden

Afgelopen vrijdag is de interne competitie geweldig van start gegaan en hopelijk houden we dit goed vol. Daarom nog even voor de duidelijkheid de opmerking dat je dient af te melden uiterlijk woensdagavond 22:00 uur per email: internecharloiseuropoort@gmail.com of telefonisch of per whatsapp bij mij Peter Kemner: 0625110805. Op donderdag volgt dan de indeling. Heb je geen email dan bel ik je met de indeling of je kunt mij bellen/appen. Let wel! Gaarne ook afmelden als je voor de bond moet spelen of als je de avond voor de KNSB NIET speelt. Ik kan onmogelijk precies gaan bijhouden wie waar en wanneer voor de bond speelt. Je kunt in het geval van de KNSB wel eenmalig aangeven dat je de avond voor de KNSB niet speelt, dan zal ik je op die avond in principe nooit indelen, tenzij je achter gaat lopen, dan doen we het in overleg. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking!

En...partijen en partijfragmenten blijven welkom!Inmiddels staan er al 6 partijen uit de eerste ronde op de naspeelpagina, de laatsten zijn vandaag toegevoegd: Leer-Kouwenhoven en Uitenbroek-den Bleker (beide geanalyseerd).

Peter Kemner

Geen opmerkingen: