donderdag 20 oktober 2011

Indeling Groep 2 21 oktober 2011

De tijd gaat snel, gebruik haar wel. En hoe meer je moet doen, hoe meer hij omvliegt. En zo is het alweer donderdag terwijl ik op woensdag wilde indelen. Ik verzoek afmeldingen voortaan uiterlijk dinsdag door te geven. Op woensdagochtend heb ik weleens een kwartiertje over en kan ik dan de indeling doen.

Ik heb afmeldingen gekregen van Cor de Wit, Sascha Ottenhof, Hans van Calmthout en Piet Verheij. Achteraf blijkt Adri Jumelet gisteravond mijn voicemail heeft ingesproken om zich af te melden. Bij hoge uitzondering heb ik vanmiddag mijn voicemail afgeluisterd. Afmelden via de voicemail heeft geen zin, omdat ik deze eigenlijk niet afluister! Afmelden alleen telefonisch (wanneer ik opneem) of per email.

De rest zal dus aanwezig zijn en dat betekent weer 5 spannende potten.

Wat denkt u van:

Theo Zoetermeijer - Ton Dulk
Gerrit Boer - Angelique Osinga
Kees van Oosterom - John van de Laar
Eduard Smits - Adri Jumelet
Tjerk Tinga - Peter de Joode

De partij Eduard Smits - Adri Jumelet komt te vervallen.

Zal Kees het gaan lukken om de koppositie van Cor over te nemen?
En is Gerrit gewapend tegen het charmeoffensief van Angelique?
Hoe zal het gevecht gaan tussen de toppers Theo en Ton?
En zal het Tjerk lukken om Peter naar hem te doen luisteren en zijn Koning in te leveren?

We gaan het zien.

5 opmerkingen:

Peter dJ zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
JCA zei

Toppers Ton en Theo?
Vijf dagen geen mail, en er is plots veel veranderd...

Ton zei

Uitslagen??

Peter dJ zei

Komt vanavond nog de indeling van Groep 2 op 28 oktober ?

JCA zei

Natuurlijk zijn hier uitzonderlijke omstandigheden, dus dat een groepsindeling er nog niet is..., ach ja.

Desalniettemin moet ik mij hierdoor afmelden voor morgen, want zonder voorbereiding opeens tegen Gerrit Boer lijkt mij geen goed plan!