donderdag 7 mei 2020

Overzicht

Om te beginnen hoop ik dat het met jullie allemaal goed gaat, zowel lichamelijk, geestelijk als financieel. De schaakclub is gesloten en zal nog een tijdje gesloten zijn. Het bestuur heeft daarom besloten dat de huidige standen in groep 1 en 2 de eindstanden zijn. Ook hebben we besloten dat we dit jaar geen clubkampioen benoemen, dit gezien het aantal partijen dat er is gespeeld.in groep 2 ligt het anders, er zijn voldoende partijen gespeeld en daarom promoveren de twee bovenste uit de stand naar groep 1.
Ik las ergens dat 4 dagen voor het laatste offensief van de Russen in Duitsland nog competitie voetbal werd gespeeld. Ik zag ergens staan dat die competitie binnen kort weer start.Ook het schaken achter het bord zal ooit weer gestart worden. Tot die tijd kunnen we natuurlijk ons heel goed voorbereiden, zodat we volgend seizoen veel sterker zijn of /en we kunnen allerlei internetschaak wedstrijden spelen.
Natuurlijk volgen we de ontwikkelingen, kunnen we weer naar de club dan krijgt u bericht en zien we elkaar weer.
Alvast een mooie zomer toegewenst.

Uw voorzitter
Cor de Wit

4 opmerkingen:

Simplex zei

Super, ik kijk er alweer naar uit.

Ton zei

Het is wel errug stil op de website van (voorheen) één van Nederlands beste schaakverenigingen...

Anoniem zei

Hmmm, bij het stoppen van de afgelopen KNSB-competitie stond Charlois Europoort ongedeeld aan kop in de Meesterklasse, hoe bedoel je "voorheen"?

Ton zei

Het is prettiger communiceren met iemand die zich niet achter Anoniem verschuilt... Wat ik bedoel is dat een (schaak)vereniging meer is dan het 1e team en vooral de interne met z'n meest trouwe leden de basis is (hoort te zijn) van een schaakvereniging. Helaas is de interne niet meer zoals het ooit) geweest is. Ook vind ik de PR (middels de website) een teken van een al of niet bloeiende vereniging. Aangezien ik nog steeds fan ben van CE vind ik het jammer dat er nauwelijks iets met de website gedaan wordt en ik dus ook niet weet hoe het nu met de club gaat (in coronatijd).