woensdag 10 september 2014

Loting en indeling groep 1A 12 september 2014 (update)

Woensdagavond heeft de loting plaatsgevonden voor groep 1A. Dit heeft het volgende opgeleverd:

1. Joris Geene
2. John van de Laar
3. John Leer
4. Jesus Canedo
5. Tjerk Tinga
6. Ben Boog
7. Menno Brandenburg
8. Sascha Ottenhof
9. Jan van Overdam

De eerste avond al meteen 2 afmeldingen, van Jan en Sascha. Gezien de oneven groep en de 2 afmeldingen, zal dus 1 iemand voor de Passagecup kunnen spelen.

De indeling is als volgt:
Menno Brandenburg - John Leer
Jesus Canedo - Tjerk Tinga

Joris Geene is vrij en speelt zaterdag op de eerste dag van de Jeugd Club Competitie. John van de Laar pakt hoogstwaarschijnlijk de leiding in de Passagecup. Opvallend in deze groep het aantal voornamen dat met een 'J' begint, maar dit terzijde.

Mvg,

Sascha (& John)

Indeling groep 1B:
Cor de Wit – Marcel den Bleker
Kees van Oosterom – Marcel Schroer
Arjen Kouwenhoven – Eduard Smits
Hans Uitenbroek – Herman van Malde


3 opmerkingen:

Ton Dulk zei

Bij mijn afmelding voor de ALV heb ik mij ook afgemeld voor de interne! Er is trouwens niemand die mijn deelname gecontroleerd heeft... (ik speelde vorig seizoen ook al niet mee).

JCA zei

Heb ik verkeerd begrepen dan. Interne voor externe verwisseld. Goed dat je tijdig aan de bel hangt. Fout wordt vanavond opgelost.

Ben Boog zei

ik moet me helaas afmelden