woensdag 2 januari 2013

Indeling groep 1 04/01/2013

Gezien het aantal niet afmeldingen een vol programma.

De volgende wedstrijden staan op het programma:

Arjen - Cor
Julian - Robin
Herman - Eduard
Lendert - Jan
Lennard - Ton
Arjan - Gijsbert
Hans - Ben

Aangezien ik zelf een kleine vakantie heb ingepland, kan ik geen correctie meer op deze indeling maken. Bij ziekte oid, graag zelf de tegenstander verwittigen via dit medium of via de e-mail van de tegenstander (indien voorhanden).

Indien een partij niet door kan gaan, kan degene altijd nog voor de passagecup spelen indien hij ook wilt.

Verder wens ik een ieder de beste wensen toe voor het nieuwe jaar en dat wij allemaal clubkampioen mogen worden en dat niemand degradeert.

Sascha

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaat Jan nog intern spelen dit seizoen?
Mocht het niet zo zijn dan voorkeur andere partij groep 1.
Anders passage cup.

Lendert

Anoniem zei

Ik heb voor mijn beurt gepraat,
Jan gaat zijn titel verdedigen!

Lendert

Anoniem zei

er moet nog heel wat gespeeld worden
gaat dat niet te krap worden?

Sascha zei

Wat is krap?? Als men in maart nog op 5 partijen staat is het krap, als je je broek niet meer dicht kan knopen is dat ook krap..

Anoniem zei

Arjen - Cor rem
Julian - Robin niet gespeeld
Herman - Eduard 0-1
Lendert - Jan rem
Lennard - Ton 0-1
Arjan - Gijsbert 1-0
Hans - Ben rem