zondag 11 december 2011

En dat is twee



Na twee soepele overwinningen op onze directe concurrent de Toren 1 en Voorschoten zijn we er in geslaagd onze nationale titel t/m 20 jaar voor clubteams te prolongeren. Na de tweede speeldag zag het er even somber uit, maar na een overwinning tegen directe concurrent Chesscool 1 en de daaropvolgende drie zeges was de buit binnen.

Het tweede jeugdteam werd kampioen in de promotieklasse, en zodoende is CE volgend jaar met twee teams in de Meesterklasse vertegenwoordigd.

Ook het vermelden waard is de 8 uit 9 die Kevin Nguyen scoorde in de D-categorie ( t/m 12 jaar). Hij werd hiermee topscorer in die categorie.

Onze dank gaat uit naar teamleider Michel, die toch nog de tijd vond ons een paar keer te komen aanmoedigen.

Julian

7 opmerkingen:

PeterK zei

Gefeliciteerd! Geweldige prestatie wederom!

Gerrit Boer zei

Ik wist dat jullie met zijn vieren sterk zijn, maar nu voor de tweede keer achter elkaar kampioen, is indrukwekkend. Van harte gefeliciteerd, allevier.
En het tweede team ook van harte gelukgewenst. We krijgen ongetwijfeld ook van jullie nog wel te horen hoe het allemaal gelopen is.
Tot slot, Kevin, je bent van grote klasse. Toen ik laatst een invaller nodig had in CE 6, noemde Ruud Kok jouw naam. Toen heb ik er nog geen werk van gemaakt, maar nu ik zie dat je de sterren van de hemel speelt, kom ik er misschien voor een thuiswedstrijd nog wel op terug.

Arjan zei

van harte!

Kresna zei

Ongelooflijk!! In deze categorie kunnen jullie deze prestatie nog jaaaaren herhalen ;-) Van harte proficiat!!

Kresna

JCA zei

Jeetje, wat zijn die gasten goed!
Waarschijnlijk zit nu wel meer dan de helft van de volwassen schakers in een midlife chess crisis?
Want wat kunnen we er met z'n allen toch vrij weinig van...

Anoniem zei

Het mag dan een bij elkaar gekocht en geraapt zootje zijn bij Charlois, maar er worden wel mooi prijzen mee gewonnen :-) gefeliciteerd!

Si Tumbuk zei

Geweldig jongens!! Jammer dat ik er dit keer niet bij kon zijn. Ik had het graag willen meemaken...